Od 23. siječnja do 4. veljače sa učenicima od 3. do 8. razreda provedene su edukacijske radionice Korisne komunikacije. Radionice je provela Marina Milobara, mag.nov., mag.bibl., univ.spec.oec.

 Cilj radionice:

razviti kod učenika vještine nenasilne komunikacije kroz prepoznavanje i izražavanje emocija, empatiju i rješavanje konflikata na konstruktivan način.

  1. Emocionalna pismenost
    • Učenici će naučiti prepoznavati i imenovati svoje emocije.
    • Razvijat će vještinu prepoznavanja emocija kod drugih kroz verbalne i neverbalne znakove.
  2. Razumijevanje konflikta
    • Djeca će uvidjeti kako i zašto dolazi do konflikata u svakodnevnim situacijama.
    • Shvatit će važnost rješavanja problema na način koji ne povređuje druge.
  3. Praktična primjena nenasilne komunikacije
    • Učenici će vježbati izražavanje svojih osjećanja i potreba bez optuživanja.
    • Naučit će kako empatijski odgovoriti na tuđe emocije i potrebe.

Ishodi radionice:

  1. Samopouzdanje u izražavanju osjećanja
    • Učenici se osjećaju sigurnije u izražavanju svojih emocija i potreba pred drugima.
  2. Empatija i poštovanje
    • Pokazuju veće razumijevanje za osjećanja i potrebe svojih vršnjaka.
  3. Konstruktivno rješavanje konflikata
    • Primjenjuju naučene vještine u svakodnevnim situacijama, smanjujući sukobe u školi i kod kuće.
  4. Bolja međusobna komunikacija:
    • Djeca su razvila pozitivniji stav prema rješavanju problema kroz dijalog.

 

Zaključak radionice

Nenasilna komunikacija je ključ za bolje razumijevanje. Kroz otvoreni i ljubazan dijalog, možemo riješiti nesuglasice, ojačati prijateljstva i stvoriti okruženje u kojem se svi osjećaju poštovano i prihvaćeno. Učenici su osvijestili da komunikacija nisu samo riječi koje izgovaramo već i kako ih izgovaramo, kao i da pažljivo slušanje koje pomaže u građenju povjerenja i zajedništva.

Radionice su se završavale razgovorom u kojem su učenici razmjenjivali svoja iskustva i razmišljanja o onome što su naučila. Naglašena je važnost primjene nenasilne komunikacije u svakodnevnim situacijama, ne samo u školi već i kod kuće, s prijateljima i obitelji. Učenici su ohrabreni da budu uzori nenasilne komunikacije u svom okruženju, ističući da čak i mali koraci u poboljšanju komunikacije mogu doprinijeti mirnijem i zadovoljnijem okruženju za sve.

 

Provedbu radionica financirala je Općina Staro Petrovo Selo kojoj ovim putem i zahvaljujemo.

 

 

Skip to content