preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića Staro Petrovo Selo

Login
Naša osobna iskaznica

Osnovna škola Ivana Gorana Kovačića

Matije Gupca 29

35 420 Staro Petrovo Selo

tel./fax 035 387-066

tel. ravnateljica 035 387-060

Elektronička pošta za primanje pismena: ured@os-igkovacic-staropetrovoselo.skole.hr 

ravnateljica: Zrinka Dejanović 

Dabar 2022./2023.

 

Školska prehrana
Školski jelovnik

 

od 13.5. do 17. 5.

pon

bolonjez i salata

uto

varivo

sri

carbonara i salata

čet

 zdravi sendvič

pet

  pohani kruh i    hrenovke

 

Dokumenti

                                    

    

Popis lektire 6. razred 

Popis lektire 8. razred

                          

 

                         

           

 

Zrnca mudrosti...

 

Čovjekov je odgoj ogledalo u kojem pokazuje svoj portret.

Johann Wolfgang von GOETHE

Riječ tjedna...

decidiran  koji je bez uvijanja; odlučan, određen, jasan...

Posjetite...

Radio Garden:

 

           

Anketa
Moja najdraža dječja knjiga je:







Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Tražilica
Korisni sadržaji...
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Kako učiti - savjeti za roditelje i učenike
Autor: Snježana Jureković, 14. 2. 2014.

pripremila Dijana Vlaović, soc. pedagog

Kako poučiti dijete aktivnom učenju i učenju s razumijevanjem  - METODA 4 PSP

 

 

Po ovoj metodi uči se u 6 koraka:

1. PREGLEDAJ

Cijeli materijal se letimično pregleda.

Postavlja se  najopćenitije pitanje: O čemu se ovdje radi?

Pregledaju se naslovi, podnaslovi, crteži i ono što piše uz crteže.

2. PITAJ

Postavljaju se pitanja uz materijal.

Svaki naslov i podnaslov može se pretvoriti u pitanje.

Traže se u tekstu odgovori na postavljena  pitanja.

3. PROČITAJ

Čita se tekst i pri čitanju traže glavne (najbitnije) misli ili podatci.

Oni se podcrtavaju i zapisuju.

Kad se traži ono što je glavno u tekstu, tekst ili njegov dio može se pročitati više puta.

4. PROMISLI

Kod čitanja treba razmišljati što o tome već znamo, sjetiti se primjera, čemu je to slično, po čemu se razlikuje od nečega.

Dobro je stvarati slike u glavi prema pročitanome

5. SAŽMI NAGLAS I PONOVI SAŽETAK

Neka dijete zaklopi knjigu. Neka ispita što mu je ostalo u glavi nakon čitanja. Može li odgovoriti na pitanja postavljena na početku?  Ako to ne može, nije se usredotočilo ili dobro razumjelo. Neka ponovi korak 3 i 4. Neka glasno kaže odgovor na pitanje koje si postavlja. Što o tome kaže odlomak koje je pročitalo: što je tu najvažnije? Kad mu je potpuno jasno kakav je odgovor na pitanje i kad ga može samo izreći svojim riječima, neka ponovi to nekoliko puta, zapiše glavnu misao, načini malu shemu. Tek tada neka prijeđe na čitanje sljedećeg odlomka

6. PONOVI SVE NAGLAS

Neka dijete ponovi cijelo poglavlje –  sažetak, glavne misli ili podatke, pronađe primjere i veže ih s onim što zna od prije.  Neka to radi uz zatvorenu  knjigu.  Ako ima poteškoća, neka otvori knjigu i ponovi korake 3, 4 i 5.

UČENJE je završeno kad dijete može bez gledanja u knjigu sažeto ponoviti sve osnovne misli u poglavlju.

Kad je to postiglo, onda neka ponovi dva tri puta isti sažetak – bez gledanja u knjigu.

Tek tada možete biti sigurni da je dijete materijal naučilo i da će ga zapamtiti!

Naučeno treba ponavljati da bismo spriječili zaboravljanje. Najbolje je ponoviti odmah nakon prvog učenja, i to ono što smo učili taj dan.

Na početku je potrebno više ponavljanja, zatim ona mogu biti rjeđa. 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju